Algemene voorwaarden

De kleine lettertjes

VloeiBaard houdt van transparantie. Daarom zijn de kleine lettertjes goed leesbaar, zelfs zonder vergrootglas.

Artikel 1

Definities

Laten we het volgende afspreken:

1. Klant. Dat ben jij.
2. VloeiBaard. Dat ben ik.
3. Aandacht. Mijn grote kracht.
4. Precisie. Mijn specialiteit.
5. Plezier. Mijn drijfveer.
6. Tevreden. Dat ben jij.
7. Oplossen. Doen we altijd samen.

Artikel 2

Met wie heb je te maken?

VloeiBaard = Martin Janssen
Bellen of appen? 06 248 55 891
Mailtje sturen? info@vloeibaard.nl
Of liever via Facebook? facebook.com/vloeibaard/
Of toch maar LinkedIn? linkedin.com/company/vloeibaard/
Of via Instagram? instagram.com/vloeibaard/
Te vinden in het register van de KvK onder nummer: 68382057
De Belastingdienst noemt mij BTW-nummer: NL002224878B75

Artikel 3

Waarop zijn de voorwaarden van toepassing?

1. De voorwaarden zijn van toepassing wanneer we met elkaar in zee gaan. En niet de boot in. Dat lijkt mij niet zo toepasselijk.
2. Ik doe niet zo moeilijk.

Artikel 4

Afspraak is afspraak

Dat vind ik belangrijk. Van elkaar op aan kunnen. En elkaar daar op aanspreken. Staat er een foutje op de website? Dan mag je mij daar aan houden. Behalve wanneer dat foutje duidelijk een vergissing is en je dat van te voren had kunnen weten.

Artikel 5

De werkwijze

1. We hebben eerst contact. Via contactformulier, e-mail, telefoon, Facebook, LinkedIn, whatever.
2. Ik stuur je een voorstel per e-mail.
3. Jij accordeert het voorstel en committeert je daarmee aan deze voorwaarden.
4. We spreken af op een locatie naar keuze.
5. In ongeveer een uur drinken we twee koffie en kletsen we bij.
6. We gaan weer naar huis.
7. Ik doe mijn huiswerk.
8. Jij doet jouw huiswerk.
9. Ik lever tussentijds een aantal versies op, met per versie de verschillen aangegeven.
10. Tevreden? Ga dan door naar punt 15.
11. Niet tevreden?
12. Ik pas nog het een en ander aan. Twee correctierondes zijn bij de prijs inbegrepen.
13. Nog niet tevreden?
14. Dan pas ik nog een keer het een en ander aan. Twee correctierondes zijn bij de prijs inbegrepen (dat zei ik net ook al).
15. Ik lever formeel op, met handleiding en specificaties.
16. Ik presenteer de rekening.
17. Jij betaalt binnen 30 dagen.
18. Ik tevreden.
19. Jij betaalt niet binnen 30 dagen.
20. Ik stuur een herinnering.
21. Jij betaalt. Alsnog.

Artikel 6

De kosten

1. Alle genoemde prijzen zijn vrijgesteld van btw.
2. De genoemde prijzen op de website zijn leidend.
3. De genoemde prijzen in de geaccordeerde offerte zijn bindend.
4. De meerprijs voor een bewerkbaar bestand bedraagt € 30,00 per bestand.
5. Aanpassing van een bestand na twee correctierondes bedraagt € 19,00 per correctieronde.
6. Maatwerk is altijd op basis van offerte.
7. De reiskosten bedragen € 0,19 per kilometer.
8. Wanneer we afspreken op of rond een van de volgende stations, dan reken ik zelfs helemaal geen reiskosten, maar trakteer jij mij op een cappuccino:

 

Amsterdam CS;
Amsterdam Zuid;
Schiphol Airport;
Haarlem.

Artikel 7

Hoe en wanneer krijg je het geleverd?

1. Na onze koffie-afspraak lever ik binnen twee weken op, tenzij anders overeengekomen.
2. Formele oplevering vindt plaats via e-mail.
3. Je curriculum vitae en/of sollicitatiebrief lever ik aan als pdf-bestand, tenzij anders overeengekomen (zie Artikel 6).
4. De bestanden zijn pas bij oplevering definitief. Voor oplevering check ik alles nog grondig. Tussentijds geleverde bestanden kunnen nog onvolkomenheden bevatten.
5. Indien overeengekomen, ontvang je een bewerkbaar in de vorm van een Pagesbestand, dat online volledig te bewerken is via iCloud.com en daarnaast ook op elke Mac, iPhone of iPad. Een iCloudaccount regel ik eventueel ook voor je, mocht je dat nog niet hebben. Uiteraard stuur ik een handleiding mee.

Artikel 8

Wanneer en hoe dien je te betalen?

1. Betalen kun je achteraf na ontvangst van de factuur. Zie Artikel 5.
2. Je kunt betalen via bankoverschrijving onder vermelding van het factuurnummer.
3. Je kunt ook betalen via iDEAL, net zo makkelijk!
4. Klopt er iets niet in de betaalgegevens? Laat het mij dan weten.

Artikel 9

De garantie

Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan los ik het voor je op. Hierbij volg ik altijd de wet.

Artikel 10

Wat als je toch een klacht hebt?

1. Heb je een klacht? Vertel het me!
2. Ik doe er alles aan om je klacht te verhelpen. Natuurlijk heb ik daar een mooie procedure voor:

1. Als je een klacht hebt, laat het mij dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kan ik je goed helpen.
2. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van mij. Ik help je direct, of je hoort hoeveel tijd ik nodig heb om het recht te zetten.

Artikel 11

Wat als we er dan nóg niet uitkomen?

Komen we er echt niet uit? Jeetje. Dan zullen we naar de rechter moeten. Maar zo ver laten we dat niet komen, toch?

Artikel 12

Anders nog iets?

Dit waren de kleine lettertjes. Prima leesbaar, nietwaar? Mocht ik in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op de website. Die veranderingen zullen nooit nadelig zijn voor jou. Zo ben ik ook wel weer.